Třídenní peklo

Share Button

Výprava se uskutečnila 3. – 6. července. Na sumce jsme se vypravili já a můj dlouholetý společník Jirka. Hned po příjezdu jsme zavezli bójky a netrpělivě očekávali, kdy konečně nějaká ryba zabere. Bohužel celý den až do půlnoci nic.

20140706_13493720140706_135616

Druhý den jsem vymýšlel nějakou jinou techniku, na kterou by braly. Napadlo mě vyzkoušet podvodní rotační splávek a na návazce jsem opět použil fluorocarbon. Zbývalo vymyslet, kam nástrahu zavézt. Vzhledem k tomu, že na protější straně byla cyklostezka a nedalo se tam odsud chytat, zavezl jsem nástrahu 10m od protějšího břehu. U svého břehu jsem použil kámen s trhacím vlascem, to aby šňůra ležela na dně a nezamotaly se mi do ní lodě. Jako nástražní ryby jsem měl nalovené karase a perlíny. První záběr se dostavil už do hodiny! Byl to pěkný sumec kolem metru, proto jsem na to samé místo zavezl další nástrahy. Nové záběry na sebe nenechaly dlouho čekat a začalo třídenní peklo.

DSCN0276 A11_AlAkcHcQLBgqnCzXJbrF-SCZjBBnzWUd8zVV53E4Du5HxO41MSM2pXivQjGECk69kPQ

Během těchto tří dnů se nám ve dvou lidech podařilo ulovit jedenáct mírových sumců. Tři největší měřili 156cm, 149cm a 139cm. Všechny tyto ryby, jak jsem již říkal, byly uloveny na fluorocarbon a podvodní rotační splávek s délkou návazců 1,5m. Záběry přicházely opravdu celý den, jak ráno po zavezení, tak přes odpoledne i večer těsně před ukončením doby lovu. Všichni vylovení sumci dostali pusu a byli vráceni zpět do Labe. Doufám, že se s nimi opět setkám, až budou mít alespoň dva metry!