Hlavní strana

Vítáme vás na stránkách Uni Cat cz

proklik do eshopu

S Jakubem na rybách

Jak na sumce, vázání háčků, práce s podvodním splávkem a mnoho dalšího se dozvíte v novém dílu pořadu Jakuba Vágnera o sumcích s Vaškem Jíchou.

Návrat…

Celé léto na ryby moc nedbám a k vodě jezdím spíše za účelem ochlazení, než za rybařením…od doby co začaly prázdniny je u vody většinou přespříliš rušno a to mi vadí. Mám rád na rybách klid. Občas jsem se vydal hledat klidnější místa k lovu na své loďce…ovšem to mělo vesměs stejný účinek. Díky povolení nonstop lovu se to totiž po celém toku hemžilo rybáři a plavba připomínala spíše slalom mezi bojemi. No a tak to probíhalo téměř po celé prázdniny, až na pár vyjímek, kdy se ochladilo a pár míst se uvolnilo. Ovšem ryby byly pod takovým tlakem, že přelstít i metrového sumečka k záběru byl téměř nadlidský úkon. Navíc se v mém osobním životě událo tolik závažných věcí, že na ryby nebyla ani nálada. A tak jsem po celé prázdniny, když už jsem vyrazil k vodě jen paběrkoval a doufal, že přijde změna…

Král řeky

Je ráno. Všude kolem se válí hustá mlha. Unaveně vesluji na gumovém člunu a jen tak od oka pokládám montáž tam, kam včerejší noc. Právě na tomto místě se mi v noci povedlo chytit tři sumce v rozmezí 115 – 131 cm. Jedna nástraha, co mi zbyla, je již jednou napíchnutý cejn, kterého mi nechal kamarád, co tu večer chytal se mnou. Hned po zavezení upadám do hlubokého spánku.

Vencata V-Shot

Aktivní styl lovu sumců se stává čím dál více populární. Zda je to úspěšností těchto metod jako je vertikální lov, přívlač či vábnička ?  Nebo nedostatkem času, kterým trpí čím dál více rybářů ? Či celkovou akčností těchto stylů ? To nevím, ale co vím určitě je, že rozmachu těchto stylů si všímá spousta rybářských firem a přináším nám náčiní k tomuto rybolovu stavěné přímo na míru. A  z toho my rybáři máme velkou radost. Jelikož není nic horšího, než lovit se špatně zvoleným náčiním a tak se připravit třeba i o životní úlovek díky znemožnění rozpoznání záběru, či poškozením svého nádobíčka. Někdy bohužel i nenávratným 🙁

Podvodní splávky

Lov s podvodním splávkem se stává čím dál více populárnějším. Snad je to dáno díky nenápadnosti tohoto lovu, či jeho jednoduchosti. Nevím, každopádně podvodní splávky se dnes nabízejí v různých tvarech, které jsou předurčeny k různému použití. Jak a který tvar kdy použít…s tím bych Vám rád pomohl v tomto článku. Tak pojďme na to…

Háčky – trojháčky k lovu sumců

V tomto kratičkém článku bych Vás rád blíže seznámil s novinkami pro letošní rok v oblasti háčků. Jelikož tyto háčky sám rád s oblibou používám a už mi dopomohly k nádherným úlovkům….věřím že budou dopomáhat i nadále, jelikož se jedná o opravdu povedené kousky. Pojďme se na ně podívat…

Síla úplňku

Je to už třetí den po tom co jsem exceloval při lovu s vábničkou, kdy se mi povedl doposud největší sumec na tuto techniku 183cm…jo ryba to byla vskutku nádherná. Asi proto jsem celý nedočkavý a spěchám k vodě co to jde.

Sám pár hodin u vody

Je ráno a já ujíždím z práce rovnou domů. I když jsem dost utahaný, musím využít ten den a půl volna na 100%. Doma naházím věci do auta a hurá k vodě. Místo jsem si vybral podle oblasti s hodně členitým dnem, která se nachází nedaleko. Přede mnou byla ale rovina. Rychle jsem zavezl podvodní splávky. Spodní prut po proudu dolů do 1/3 řeky a druhý jen mírně po proudu dolů do 2/3. Ptáte se, proč to dělám takhle složitě? Když sumec jede proti proudu a šmejdí u dna, nenarazí na šňůru, která by jej mohla odradit, ale rovnou na nástrahu.

V pravé poledne

Téměř každý rybář, když se řekne slovo sumec si vybaví noční rybařinu, pokud možno před bouřkou či dusnou noc, plnou nenasytných komárů. Ale opak může být pravdou…už nějaký ten rok si vedu notýsek, kam si zapisuji veškeré údaje o každém lepším úlovku. Ve spoustě řádků, ale naleznu jednu a tudíž shodu. Velká většina těch velkých ryb s mírou nad 1,5 m se na břeh podívala v době, kdy většina z nás obědvá. V rozmezí mezi 11 a 12 h polední. Že by se v tuto dobu vydávali vousatí velikáni taktéž k obědu ? Možný to je, ale díky zápiskům a také díky zimnímu pátrání po internetu jsem narazil na jednu zajímavou věc.

Konečně na svazovce

Tolik očekávané datum už je konečně tu. Bohužel musím celé tři dny od zahájení tvrdnout v práci. K vodě vždycky dorazím nedlouho před setměním a na lov kvůli zákonu o době lovu, nezbývá moc času. Naděje ale umírá poslední a tak zkouším štěstí. První večer byl opravdu špatný, foukalo, pršelo a hodně se ochladilo. Montáže jsem volil podvodní splávky umístěné na korytě. Moc mě potěšilo, že i v tak špatném počasí nakonec přišel záběr. Sice od čudly, ale i tak první sumec na břehu!

Jak jsem téměř (ne)zahájil

Tak je to konečně tady…dlouho očekávaný datum 16.6. ! I já se nemohl tohoto magického data dočkat a proto nechápu, proč nejsem u vody, ale v práci ? Letos jsem si volno na zahájení nebral, zato jsem si vzal hned celý týden dovolené. Navíc se potřebuji doléčit. Před týdnem jsem si naštípl žebro a chrupavku, takže dle toho padla i na volbu revíru jiná kritéria. Nevybírám revír dle velikosti úlovků, ale spíše podle pohodlnosti pro mě a mé léčení. Volba tedy padla na chatu ! Kterou mí rodičové naštěstí postavily na břehu řeky. Není to zde sice žádná výhra co se velikosti úlovků týče, ale jde mi především o klid a pohodu…

Zkrácení čekání na sezonu

Sezona v Čechách je již za dveřmi a já se nemohu dočkat. Proto jsem využil nabídky navštívit soukromý sumcový revír. Jako parťák jel můj kamarád Vačus s přítelkyní Petrou. Ve vozejku jsme si vezli tři sudy plné karasů, protože nerad chytám nástrahy až na místě. Nemusí se zadařit a člověk pak vyhoří kvůli tomu, že podcenil situaci. Bohužel se mi tak na rychlo nepovedlo chytit jinou nástražní rybu než právě karase, tak snad jim budou chutnat.

Brzký začátek sezóny

Zdravím příznivce značky Uni Cat, pro letošní rok jsem se rozhodl kromě kaprů, malinko se věnovat lovu sumců, přesněji řečeno lovu sumců na přívlač. Obohatil jsem svou výbavu o vláčkařský prut Vencata spin v délce 2,70 m, 30-180 g, který jsem osadil navijákem X-DRAG V-Shot 6000. Na nástrahy a ostatní potřebné věci krásná taška Security case I vyrobená z PVC ,díky tomu vaše věci zůstanou pořád v suchu.

Jarní Itálie

Už zase sedím v autě a jedu na jih. Tentokrát jedu poprvé s parťákem Vačusem. Do námi zvolené oblasti řeky Po přijíždíme v noci a přespáváme u auta. Ráno hned na poštu pro povolenku a hurá na ryby. Na místě, kde se mi vloni tolik dařilo, letos někdo seděl, a tak se musel najít nový zajímavý flek. Po půl dni hledání se povedlo objevit relativně ideální místo na lov. Seděli jsme na špičce, kde po proudu pod námi byla zátoka s hloubkou metr, a pod ní ostrov, ke kterému se táhla pod vodou zeď. Jinak byla na hlavním toku hloubka kolem 9 metrů.

Pruty Dream Fisch R.S.B – sen v kůži hada

Jelikož se nám sezona lovu dravců kvapem blíží, ještě před jejím začátkem bych Vám rád představil novinku pro letošní rok a to zcela novou řadu prutů Dream Fisch. Tyto pruty jsou raritou už samy od sebe. Úplně první věc která zaujme každého, kdo jen kolem tohoto prutu projde je jeho nevšední dvoubarevný vzhled.

S Jakubem na rybách

Jak úspěšně lovit kapry v jarním období, jakých chyb se vyvarovat, jakou montáž, návnadu a nástrahu použít, o tom všem si budou povídat Jakub Vágner s Danielem Duškem v prvním díle nového pořadu S Jakubem na rybách.

Václav Jícha – ohlédnutí za sezonou 2016

VenCata set…síla, výkon, krása…

Zima se pomalu blíží ke konci a mnozí z nás už přemýšlí kam vyrazí k vodě na první lov. Ti co mají více štěstí už mají své první vycházky za sebou…já si spíše lámu hlavu kam a hlavně s čím vyrazím na krále našich vod, sumce. V hlavě mně hned napadá, že by se s podobným problémem mohlo potýkat více lidí. Hlavně ti co chtějí se sumci začít a nevědí si pořádně rady s nákupem výbavy. Jsou tu i tací, které už jejich vybavení omrzelo a chtějí něco nového. No a v neposlední řadě jsou tu i ti jedinci, kteří byli napadení jakousi posedlostí či přímo úchylkou a stali se z nich doslova sběratelé nádobíčka pro lov ryb. Mezi ně se řadím i já….No a právě pro všechny tyto typy lidí je určen tento článek…

Zimní sumci

Z nudy listuji archívem článků, fotek a doslova mě praští do šedé kůry mozkové fakt, že jsem  zapomněl podělit se s Vámi o mé úspěchy  z lovu sumců v Listopadu a Prosinci…ano čtete správně, i v těchto měsících jsem vyrazil na sumce !

V- Shot 4000 – přívlačový naviják

Lov sumců u nás nabírá čím dál víc na větší  popularitě. Není se čemu divit. Tyto ryby jsou velké, silné a pořádně bojovné. Jejich lov ukrývá spousty adrenalinu, napětí i tajemství. Možná tyto důvody nás rybáře lákají k výpravám právě za sumci…a co teprve vydáme-li se tyto ryby pokořit nějakým akčnějším stylem jako je přívlač, ať už klasická či vertikální, nebo z lodi pomocí plavané a vábničky. Při těchto metodách lovu se prut drží po většinu času v ruce. A právě tu oceníme lehké a malé vybavení, které ovšem musí být velice silné a odolné.

Lov s podvodním splávkem

Poslední roky se jedná o mou nejoblíbenější techniku, se kterou jsem chytil několik opravdu zajímavých ryb. Ačkoliv na internetu je spousta návodů, jak s podvodním splávkem správně chytat, často se setkávám s tím, že rybáři nevědí, jak jej správně používat, proto na něj nechytají vůbec, anebo při jeho používání dělají chyby. Taky mi často nějaký rybář napíše, že s jeho správným použitím potřebuje poradit. Rozhodl jsem se proto napsat tento článek, ve kterém popisuji, jak se podle mých zkušeností s tímto splávkem účinně loví.

Chobotničky

Nebojte, nejedná se o scénář již k tolik ohranému filmu. Ale o nástrahy k lovu sumců, které se na našem trhu objevili celkem nedávno. Tyto nástrahy jsou určeny k vertikálnímu lovu ať už za pomocí vábničky či jen k nehlučnému pohupování se pod lodí. Hojně se používají ve vodách Francie, Španělska či Itálie.

Vencata Spin

Jak již název napovídá, tento prut je určen hlavně pro přívlač a ne jen tak ledajakou. Prut je stavěn na tu nejtěžší sumcovou přívlač, což znamená, že na tento prut budou kladeny velké nároky.

ololol

Říjnový sumci…

Vše to začalo první říjnoví víkend…kdy mě kamarád přesvědčil k výpravě na sumce…mě se už nechtělo, většinou jsem se  už v tuto dobu věnoval okounům a candátům, ovšem vyzkoušet se má vše….a dobře jsem udělal…odpoledne se mi podařilo zdolat můj dosavadní životní úlovek v podobě sumčího samce s jedním velkým vousem v délce 190 cm. Vše o tomto úlovku jsem popsal již v samostatném článku a tak se rozepíšu o dalších výpravách.

Plán „B“

Tak a už je tu Říjen, dva měsíce do Vánoc….přemýšlím si nahlas. Přesněji je první říjnová sobota podvečer. Sedím u nahozených feeder prutů, které líčím s rybím filetem na candáta. Je ještě celkem teplo, na sobě mám jen lehkou mikinu s vyhrnutými rukávy…“Proč jsem jen balil ty bojkové pruty“ vyčítám si, když v tom mě vyruší záběr a první candát je na břehu…no alespoň malá náplast za ty zazimované pruty…nahazuji další filet. Za večer chytnu ještě dva menší sumce. A ti mi vlijou novou krev do žil…plán další sumcové výpravy je tu !!!

usmev-od-ucha-k-uchu-tak-to-vypada-kd_yz-si-splnite-svuj-sen

Recenze na noční signalizátor

Tip Light, noční signalizátor

Tip Light je velmi zjednodušeně řečeno plastový kryt s plochou baterií a diodou uvnitř. Světélko nasadíte na špičku prutu, vložíte baterii a utáhnete horní kryt, ve kterém je umístěna dioda. Tím se světélko aktivuje a začne svítit Vámi zvolenou barvou. Druhů barev je více a záleží jen na Vás jakou barvu si zakoupíte. Při záběru se světélko rozbliká jinou barvou a vy tak rychle zjistíte na který prut máte záběr. A v tom vidím velkou výhodu, například od často používaných „ lámaček“.

9cdbcb29b7876a9c6dcc645bcc5e53e33df2a75c10e9a9780btfile_urlpv

Ve znamení stosedmdesátek

ivo22-1

Minulý víkend za mnou přijel kamarád Honza a protože foukal Mistral, padla volba při výběru loviště na slepé rameno ukryté v lese. V pátek odpoledne se spletla první ryba o velikosti 170 cm. Druhého dne v poledne se usmálo štěstí na Honzu a ten si zdolal svého prvního sumce z Francie a zároveň osobák 172 cm. Další den přišel pouze jeden záběr a dalších 170 cm a stejně tomu bylo i v noci, kdy přišel jediný záběr a další 170 cm. Více o lovu již příští týden ve článku „Letní sumcování“

Za Uni Cat Team přeje Petrův zdar Ivo Zbořil

Víkend ve Francii

Tento víkend jsem po roce přivítal německého kolegu Jonase. Po prvním týdnu měl chyceno 16 sumců, z toho dva přes 2 metry. V pátek se usmálo štěstí i na něj. Nejdříve zdolal svůj osobák s rybou 225 cm a poté zdolal v mé nepřítomnosti na můj prut sumce 2 m. Já si zdolal až druhou noc sumce 193 cm a nakonec mi jedna větší ryba po 10 minutách boje spadla. Na 6 prutů se toho moc nevytáhlo, ale za to žádní mrňousové. Dobrá zpráva je, že začali brát nástražky, a tak věřím, že v následujících týdnech bude lépe.  Více již brzy ve článku „Letní sumcování“

Za Uni Cat Team přeje Petrův zdar Ivo Zbořil

Změna místa ryba jistá

Jako každý rok mě už i letos omrzela moje osvědčená místa, a tak jsem vyjel hledat nové fleky. Ze začátku jsem prozkoumal zvolený úsek řeky pomocí leteckých snímků na internetu, a pak jsem vyjel zmapovat vybraná místa osobně. K širšímu mapování používám sonar, potom si místo blíže osahám pomocí mapovací tyče GroundStick od Anacondy. Při mapování překážek jako jsou potopené stromy je to vynikající pomocník. Vhodné místo jsem našel až po dvou dnech a mnoha prozkoumaných kilometrech jak autem tak na lodi. Místo na břehu bylo sice mizerné kvůli malému prostoru, hluku ze silnice a cyklostezky,ale ve vodě to bylo podle mých představ. Řeka se zde rozšiřovala, bylo to to místo, kde se  silný proud mění na mírný. Na dně byla díra, která padala ze tří metrů na šest. Jeden prut s 30cm ploticína podvodním splávku jsem zavezl na horní hranu díry do místa, kde se utvářel vír. Plotice tak byla umístěná přímo proti proudu nad dírou.  Druhý prut jsem umístil po proudu dolů pod díru. Na něj jsem nastražil  na podvodní splávek 30cm cejna. Posadil jsem se k vodě a čekal.

foto-1

Sumci ze slepého ramena

Léto na Rhónu

Léto stejně jako každý rok je obdobím, kdy se na Rhónu těžko chytají nástražní ryby. Když jsem ulovil jednoho karase byl jsem nucen improvizovat ve způsobu jak tuto nástražku použít. Karase jsem zabil a naporcoval, abych mohl zavést více prutů. Výsledek se dostavil v podobě jednoho menšího sumce 160 cm, žádný obr ale i tak potěšil. Druhého dne jsem vyrazil lovit nástražky jinam. Po několika hodinách lovu jsem mněl jednoho karase a velkého tlouště. Navečer jsem přejel na slepé rameno, jelikož začal foukat Mistral a jinde se lovit nedalo. Po hodině chytání jsem měl po nástražkách. Jeden záběr jsem proměnil v sumce o velikosti 180 cm druhý záběr zůstal nezužitkovaný. Více podrobností z lovu se brzy dočtete v připravovaném článku „Letní sumcování“

S pozdravem za Uni Cat team Ivo Zbořil

Magická třináctka

Konečně volno! Co budu dělat? Pojedu na ryby! Jak jinak. Ale s kým? První mě napadl kamarád Kosák. Nedávno mi volal, že se mu letos ještě nepodařilo chytit žádného sumce. Brnknul jsem mu a on nadšeně souhlasil. Parťák byl tedy jasný hned.Sešli jsme se v pondělí večer u nákupního centra nedaleko vybraného revíru a vyjeli na lovné místo. První noc jsem chtěl strávit nedaleko místa srazu, abychom zavezli ještě za světla. Dno je zde sice docela nudné, ale povedlo se mi tady v minulosti pár pěkných ryb.

foto 3

Konečně nám to začalo

Konečně po půl roce jsem mohl zase vyrazit na českou vodu. K revíru jsem dorazil o den dopředu, to abych mohl nachytat ještě pár nástražek a pořádně zmapovat terén. Přímo přede mnou voda spadala na 4 metry a ke druhé straně se dno mírně svažovalo na 7 metrů. U druhého břehu navíc byl potopený strom a vybíhala tam zeď regulace. Hned ve 4 ráno šestnáctého jsem seděl ve člunu a zavážel pruty ke druhé straně, jeden k tomu potopenému stromu a druhý na hranu, kde se voda začala zvedat z hloubky. Jako nástrahy jsem měl cejny kolem 30cm a nalíčil jsem je na podvodní splávky. Během dne se nic nedělo, a tak jsem jednou převezl pruty a vyměnil nástrahy za čerstvější. Kolem deváté se ozvalo razantní cinknutí a ohnul se prut zavezený k potopenému stromu. Po krátkém boji se u břehu objevil můj letošní první sumeček ze svazovky, na české vody to byla slušnější ryba.

fot 1

Provence – El Dorádo nejen sumců

V tomto článku bych se s vámi rád podělil o to, jak jsem tento region poznal a to nejen po té rybářské stránce. Samozřejmě že impulsem byli sumci, ale v těsném závěsu následovalo teplo, moře a hory. Jižní Francie má zkrátka v rámci Evropy unikátní polohu. V řece ryby neberou nebo vás to nebaví? Nevadí, za hodinu můžete lovit makrely či tuňáky na moři. Není-li to vaše gusto, můžete být za hodinu v Alpách, kde můžeme lovit pstruhy potoční až o velikostech atakujících hranici jednoho metru. Ani na to nemáte náladu? Stále jsou tu obrovská jezera, pískovny, zatopená ramena i tisíce různých kanálů hemžící se všemi druhy ryb, které znáte od nás a také několik druhů navíc, které v ČR nežijí.

Vencata – sumcový program

Ucelený sumcový program. Výborný naviják, spolehlivý prut, silná a odolná šňůra řady

Vencata jsou přizpůsobeny pro lov i těch největších a nejsilnějších bojovníků.

Dvěstěčtyřicítka

Tento víkend jsem se vypravil na stejné místo jako víkend minulý. Dobře jsem udělal, protože sv. Petr ke mně byl obzvláště štědrý. První noc byla bez záběru, který přišel až ráno kolem 10 hod, ale to tím stylem, že prut letěl ze stojanu a div jsem o něj nepřišel. Následoval 45 min boj z lodě, kdy jsem na pokraji sil musel pro sumce do vody, abych nepropíchl člun, protože sumec se zahákl o montáž bokem a všechny háky mu visely volně kolem těla.

Procitnutí na Rhónu – část III.

Rok 2013 z pohledu úlovků byl velice průměrný. Co mi však zůstalo v živé paměti, byl příjezd na naše místo. Tentokrát jsme sebou vzali nového kolegu, kamaráda Tondu. Ihned po příjezdu vypukla jako vždy lovecká horečka a my se spěchem nahazovali jeden feeder vedle druhého, abychom měli co nejdříve dostatek nástrah. Netrvalo dlouho a vezírek byl plný karasů a my začali vesele zavážet na svá prověřená místa. Nikoho z nás nenapadlo, že během první hodiny vytáhneme dvě krásné ryby. Nejprve Lachtan vytáhl sumce 196 cm a ihned potom jsem já zdolal sumce 192 cm. Tonda si už tehdy stěžoval, že mi taháme ryby a on nic. Na mé tváři tyto stížnosti vykreslovaly nostalgický úsměv, neboť jsem si hned vzpomněl na mé první výpravy, kdy Lachtan s Láďou tahali rybu za rybou a já nic. Kupodivu i Tonda na tom po první výpravě zůstal téměř stejně jako já po první výpravě, tedy bez výsledku.

Procitnutí na Rhónu – část II.

Trvalo to víc než rok. Rok 2011 byl pro mě po pracovní stránce příliš hektický, než abych mohl zavítat ke břehům Rhónu. Byl to tedy až rok 2012, kdy se mi podařilo uvolnit se na dva týdny a vyrazit na sumce do mé oblíbené destinace – jižní Francie. Doufal jsem, že tentokrát jsem již nic nepodcenil a na sumce se opravdu připravil. Rok jsem pročítal literaturu, články i internet a snažil se vstřebat to, co mi doposud unikalo. Ani co se výbavy týče jsem nezahálel. Teď už stojím na břehu Rhónu a kochám se pohledem na dva  sumcové pruty s multiplikátory, na kterých je plný návin kvalitní pletené šňůry o nosnosti 90 kg. Láďa s námi tentokrát nemohl vyrazit, jelikož se mu měl narodit brzy potomek, a tak jsem vyrazil já s Lachtanem jako jediní rybáři v doprovodu několika kamarádů, kteří přijeli užívat středomořské klima.

Procitnutí na Rhónu – část I.

Teď když za okny fouká nelítostný Mistral, vytahuji ze šuplíku svůj deník, začínám listovat a docházím k závěru, že je ta správná doba sepsat to, co jsem za posledních 5 let zažil zde ve Francii při snaze naučit se lovit sumce. Psal se rok 2010, když jsem poprvé zavítal do jižní Francie do města Avignon. Zdejší krajina a především řeka Rhón mě fascinovaly od samotného počátku. Z prohlížení památek a účastnění se různých kulturních akcí nezbylo nic než upřené pohledy na tento veletok. Rád bych připomněl, že francouzsky se tato řeka jmenuje Le Rhone, tedy ten Rhón nikoli ta Rhóna jak je mnohdy mylně uváděno. Hlavou se mi honily myšlenky, jací obři se zde asi vyskytují a čekají, až je některý z rybářů vyzve k souboji.

Zajímavý článek o lovu sumců

Víte, jak si vybrat správné vybavení na lov sumců? Jakých chyb se vyvarovat a kde ulovit tohoto dravce v trofejní velikosti? Na tyto a další dotazy nám odpověděl zkušený odborník na lov sumců – tester značky UniCat firmy Saenger Michal Jánošík.

10562809_803782616320559_1282518873_o

Velikonoční výlet na Kopu

Je začátek dubna, počasí opravdu aprílové. Přes den se střídá déšť se silným větrem, sluníčkem a občas i zasněží, ale když je chuť na ryby, tak nás ani takové počasí neodradí. Rozhodli jsme se s kamarádem Mírou, že vyrazíme zkusit jeden soukromí revír – jezero Kopa.

11078865_10205265602977495_1081881707_o

Ohlédnutí za For Fishing 2015

Zajímavý článek na serveru iDnes ohlédnutí a zhodnocení veletrhu For Fishing2015.
Článek najdete ZDE

idnes

O víkendu nic nechytíš

Nová zpráva od vody a další pěkné ryby na účet Michala Jánošíka.

S nováčkem na rybách

Více ve zprávách od vody…

sumár 146 cm

Další zpráva od vody s názvem Třídenní peklo

Opět krásné úlovky na značku Uni Cat. Více ve zprávách od vody.

A11_AlAkcHcQLBgqnCzXJbrF-SCZjBBnzWUd8zVV53E4Du5HxO41MSM2pXivQjGECk69kPQ 20140706_135616

První zpráva od vody.

Sezóna byla zahájena a Uni Cat team se vrátil z první letošní výpravy, více ve zprávách od vody.